Niet tevreden? Vertel het ons!

Wij doen ons best om u altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of onze aannemer. Bijvoorbeeld: u vindt dat een medewerker van 3B Wonen of de aannemer u niet goed behandelde of u vindt dat de aannemer uw reparatie niet goed uitvoerde. Vertel het ons! Samen met u kijken we naar een oplossing. 

Geef uw klacht direct door (zie 'Direct regelen') of kijk voor meer informatie in de folder 'Niet tevreden'. 

Veel gevraagd over Niet tevreden? Vertel het ons!

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Wij doen ons best om u altijd zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of onze aannemer. Vertel het ons! Samen met u kijken we naar een oplossing. 

Komt u er samen met ons toch niet uit, dan kunt u een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren:

  • Geef uw klacht direct hier door. 
  • U stuurt uw klacht per brief aan ons:
    3B Wonen
    Postbus 108
    2660 AC Bergschenhoek
  • U vult het klachtenformulier in.

Bent u niet tevreden over de manier waarop een medewerker van 3B Wonen zijn werk deed?

Algemeen

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Ook als u niet tevreden bent, kunt u bij ons terecht. U kunt uw klacht hier doorgeven. Dan kijken we samen met u naar een oplossing.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Bent u niet tevreden over een uitgevoerde reparatie en komt u er niet uit met de uitvoerende partij? Dan kunt u uw klacht hier melden.

Ik heb een klacht over uitgevoerd onderhoud aan mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Bent u niet tevreden over uitgevoerd onderhoud aan of in uw woning? Meld de klacht hier.

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

Bent u niet tevreden over de schoonmaak? U kunt dit melden bij de complexbeheerder. De complexbeheerder komt iedere week langs in uw woongebouw. U kunt de klacht ook hier doorgeven.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u geprobeerd het probleem met ons op te lossen, maar lukt dat echt niet? Stuur dan een brief of mail naar de Geschillenadviescommissie (GAC). Deze onafhankelijke commissie helpt u als huurder en verhuurder er samen niet uitkomen. Maar het GAC helpt u alleen als u eerst geprobeerd heeft het probleem zelf met 3B Wonen op te lossen. Om uw klacht bij de Geschillenadviescommissie in te dienen, kunt u het aanmeldingsformulier op hun website gebruiken: www.geschillenadvies.com. Of u stuurt een brief of mail naar:

Geschillenadviescommissie (GAC)
Postbus 18
2650 AA Berkel en Rodenrijs
info@geschillenadviescommissie.com