Reparatie doorgeven

Is iets kapot of werkt iets niet goed in uw woning of woongebouw? Geef dan een reparatie door aan Coen Hagedoorn. U kunt hier uw reparatie zelf inplannen. Belt u liever dan kan dat via telefoonnummer 088 - 880 80 58. Ook als het om een spoedreparatie gaat, belt u dit telefoonnummer.

Voor sommige reparaties belt u de aannemer:

Storing centrale verwarming of mechanische ventilatie: Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00.
  Stadsverwarming: Eneco via telefoonnummer 0800 - 0072.
Storingsnummer verstoppingen: Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61.
Storingsnummer glasschade: Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34.
Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650.

Welke reparaties betaalt 3B Wonen en welke niet?

Wilt u weten wat wij betalen en wat u zelf betaalt? Dat leest u in  het onderhouds ABC.

Veel gevraagd over Reparatie doorgeven

Hoe geef ik een reparatie door?

Algemeen

Voor reparaties maakt u gemakkelijk  hier een afspraak met Coen Hagedoorn. Belt u liever? Dat kan via telefoonnummer 088 - 880 80 58. Ook als het om een reparatie met spoed gaat. 

Voor een aantal specifieke storingen neemt u rechtstreeks contact op met het uitvoerende bedrijf:

  • Storing centrale verwarming of mechanische ventilatie: Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00. 
    Voor woningen met stadsverwarming: Eneco via telefoonnummer 0800 - 0072.
  • Storingsnummer verstoppingen: Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61.
  • Storingsnummer glasschade: Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34.
  • Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Voor spoedeisende reparatieverzoeken na sluitingstijd kunt u ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 - 880 80 58.

Ik maakte een afspraak voor een reparatie. Hoe kan ik de afspraak verplaatsen of afzeggen?

Algemeen

Neem contact op met het bedrijf waar u de afspraak gemaakt heeft:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650

Ik maakte een afspraak met de monteur voor mijn reparatie. Maar de monteur is niet op tijd. Wat nu?

Algemeen

Neem contact op met het bedrijf waarmee u de afspraak maakte:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650

Ik ben niet tevreden over een uitgevoerde reparatie. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden over een uitgevoerde reparatie? U kunt de klacht direct hier melden. 

De inbraakpreventielamp aan de buitengevel is kapot? Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt de lamp zelf vervangen. Doet u het liever niet zelf? Dan kunt een een reparatieverzoek indienen bij Coen Hagedoorn via 088 - 880 80 58. De kosten hiervoor zijn €12,50. 

De lamp op de galerij is kapot. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt het melden bij uw complexbeheerder of u belt naar kantoor 010 - 519 14 91. 

Ik heb geen warm water. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt eerst proberen de ketel of warmtepomp te ressetten. Trek hiervoor de stekker van de ketel/warmtepomp uit het stopcontact en plaats deze na 30 seconden weer terug. Lukt het niet? Bel dan naar Feenstra, telefoonnummer 088 - 845 50 00.