Wie neemt wat voor zijn rekening?

Welke reparaties zijn voor onze en welke zijn voor uw rekening? Raadpleeg het onderhouds ABC wanneer u precies wilt weten of de uitvoering en/of kosten van een bepaalde klus voor uw rekening of van 3B Wonen komen.

Veel gevraagd over Wie neemt wat voor zijn rekening?

Hoe geef ik een reparatie door?

Algemeen

Voor reparaties maakt u gemakkelijk  hier een afspraak met Coen Hagedoorn. Belt u liever? Dat kan via telefoonnummer 088 - 880 80 58. Ook als het om een reparatie met spoed gaat. 

Voor een aantal specifieke storingen neemt u rechtstreeks contact op met het uitvoerende bedrijf:

  • Storing centrale verwarming of mechanische ventilatie: Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00. 
    Voor woningen met stadsverwarming: Eneco via telefoonnummer 0800 - 0072.
  • Storingsnummer verstoppingen: Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61.
  • Storingsnummer glasschade: Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34.
  • Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650.

Wat doe ik met een spoedreparatie in de avond of in het weekend?

Algemeen

Voor spoedeisende reparatieverzoeken na sluitingstijd kunt u ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 088 - 880 80 58.

Ik maakte een afspraak voor een reparatie. Hoe kan ik de afspraak verplaatsen of afzeggen?

Algemeen

Neem contact op met het bedrijf waar u de afspraak gemaakt heeft:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650

Ik maakte een afspraak met de monteur voor mijn reparatie. Maar de monteur is niet op tijd. Wat nu?

Algemeen

Neem contact op met het bedrijf waarmee u de afspraak maakte:

Coen Hagedoorn via telefoonnummer 088 - 880 80 58
Feenstra via telefoonnummer 088 - 845 50 00
Zegwaard Rioolbeheer via telefoonnummer 0800 - 262 61 61
Glastotaal Beheer via telefoonnummer 0800 - 452 72 34
Liftstoring: TK Elevator via telefoonnummer: 0800 - 2473650

Ik ben niet tevreden over een uitgevoerde reparatie. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden over een uitgevoerde reparatie? U kunt de klacht direct hier melden. 

De inbraakpreventielamp aan de buitengevel is kapot? Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt de lamp zelf vervangen. Doet u het liever niet zelf? Dan kunt een een reparatieverzoek indienen bij Coen Hagedoorn via 088 - 880 80 58. De kosten hiervoor zijn €12,50. 

De lamp op de galerij is kapot. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt het melden bij uw complexbeheerder of u belt naar kantoor 010 - 519 14 91. 

Ik heb geen warm water. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt eerst proberen de ketel of warmtepomp te ressetten. Trek hiervoor de stekker van de ketel/warmtepomp uit het stopcontact en plaats deze na 30 seconden weer terug. Lukt het niet? Bel dan naar Feenstra, telefoonnummer 088 - 845 50 00.