Mijn 3B Wonen

Op Mijn 3B Wonen kunt u 24 uur per dag, alle dagen van de week, gemakkelijk uw zaken kan regelen. U kunt hier bijvoorbeeld een reparatie doorgeven, uw huur betalen en uw gegevens inzien en wijzigen.

Veel gevraagd over Mijn 3B Wonen

Waarvoor kan ik terecht op Mijn 3B Wonen?

Algemeen

Door in te loggen op Mijn 3B Wonen kunt u:

  • uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • de gegevens van uw woning bekijken
  • een reparatieverzoek melden
  • de huur opzeggen
  • uw huur betalen
  • een betalingsregeling aanvragen
  • uw bankrekeningnummer wijzigen
  • een aanpassing of verbetering in uw woning aanvragen
  • overlast melden
  • etc.

Wat heb ik nodig om mijn account op Mijn 3B Wonen te activeren?

Algemeen

Om uw account op Mijn 3B Wonen te activeren heeft u een activaticode nodig. Die ontvangt u uiterlijk in juli 2020. Nieuwe huurders ontvangen een activaticode bij het ondertekenen van het huurcontract. 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Algemeen

Ga naar Mijn 3B Wonen en klik op wachtwoord vergeten. U kunt hier uw e-mailadresinvullen. U ontvangt een mail met verdere instructies.