Welkom op onze vernieuwde website en klantenportaal!

Het is u vast al opgevallen: we hebben onze website vernieuwd en onze online dienstverlening uitgebreid.

Direct uw woonzaken geregeld
Op deze nieuwe website vindt u eenvoudig antwoord op bijna alle vragen. Daarnaast kunt u als huurder met ‘Mijn 3B Wonen’ veel woonzaken zelf online regelen. Bijvoorbeeld het inplannen van reparatieverzoeken, openstaande rekeningen betalen met iDEAL, de huur opzeggen of uw gegevens aanpassen.

Met ‘Mijn 3B Wonen’ bepaalt u zelf wanneer u inlogt en uw zaken regelt. Wel zo gemakkelijk en snel.

Mijn 3B Wonen in het kort:

  • Een reparatie melden en gelijk inplannen
  • Altijd toegang tot uw gegevens
  • Een nieuw rekeningnummer doorgeven
  • Openstaande posten betalen met iDEAL
  • Huur opzeggen
  • Contactgegevens wijzigen
  • Een klacht of compliment doorgeven

Onze huurders ontvangen de komende weken een brief met activatiecode waarmee zij hun persoonlijke ‘Mijn 3B Wonen’ account kunnen aanmaken.

Uitbreiding bestaande dienstverlening
We zijn continu bezig met het verder verbeteren van de website en het uitbreiden van Mijn 3B Wonen. Het doel is dat huurders in de toekomst nog meer woonzaken zelf kunnen regelen.
Onze online dienstverlening is een uitbreiding van de bestaande dienstverlening. Huurders die thuis geen computer of toegang tot internet hebben, kunnen ook op de traditionele manier nog steeds terecht bij 3B Wonen. Schrijven, bellen of langskomen op ons kantoor. Het blijft gewoon tot de mogelijkheden behoren.